nexonera

V nexonere navrhujeme a vyvíjame softvér na zákazku a implementujeme end-to-end riešenia najmä pre telekomunikačných operátorov. Od založenia spoločnosti v roku 2008 sme vyrástli na takmer 100 členný tím ľudí pracujúcich zo Slovenska, Čiech, Rumunska, Turecka, Gruzínska alebo Indie. Realizujeme projekty najmä pre zahraničných klientov, ktorí oceňujú unikátne know-how a kvalitu dodaných riešení. Naším cieľom je pod novou značkou získať nových klientov a etablovať sa ako významný IT dodávateľ na zahraničných trhoch aj mimo telekomunikačný segment.

Ponuka príležítostí 4

Rastieme vďaka zameraniu na unikátne know-how

KVALITA NA PRVOM MIESTE

Našou filozofiou je robiť prácu čo najlepšie. Radšej v menšom počte ľudí, ale naozaj kvalitne.

Rast nikdy nebol naším primárnym cieľom, ale výsledkom zodpovedného prístupu k projektom a vlastnému rozvoju. Náš cieľ je jednoduchý - pracovať tak, aby sme klientom dodávali pridanú hodnotu a mohli byť na svoju prácu hrdí.

Veríme, že prinášať excelentné výsledky dlhodobo sa dá iba v prostredí, kde má každý člen tímu vysokú mieru individuálnej angažovanosti, má priestor sa rozvíjať, môže pracovať slobodne a je obklopený ľuďmi, ktorí spoločne ťahajú za jeden povraz.



        
          Marek Fukas
        

        
          –
        

        
          CEO
Marek Fukas
CEO

        
          Ivan Kováč
        

        
          –
        

        
          CTIO
Ivan Kováč
CTIO

DLHODOBO STAVIAME NA ĽUĎOCH

Nechceme byť krátkou zastávkou v tvojej kariére, chceme sa stať jej stredobodom.

Byť firmou, s ktorou sa môžeš identifikovať, a v ktorej postupne vyrastieš vďaka zaujímavým projektom, spolupráci so skúsenými kolegami a možnosti pracovať tak, ako ti najlepšie vyhovuje. 

Tak, ako budujeme dlhodobé vzťahy s klientmi, je pre nás dôležité ich budovať aj medzi sebou navzájom. Nehľadáme ľudí na jeden projekt, ale kolegov, ktorí sa stanú súčasťou nexonery a budú ju s nami rozvíjať ďalej. 


        
          Peter Hromec
        

        
          –
        

        
          Chief Delivery Officer
Peter Hromec
Chief Delivery Officer

Prostredie postavené na otvorenosti, inovatívnosti, spoľahlivosti a dôvere

NEXONERA MINDSET

Sme zvedaví. Radi bádame, objavujeme a učíme sa navzájom. Zaujímame sa o svet a radi sa obklopujeme ľuďmi, ktorí sa rozvíjajú a sú inšpiratívni. To poháňa k rozvoju aj nás samotných. Spája nás túžba niečo spoločne vytvoriť v prostredí, ktoré nám vyhovuje.

Rovnako nás charakterizuje aj veľký zmysel pre zodpovednosť. Keď máme niečo urobiť, urobíme to. Keď niečo sľúbime, splníme to. Ak niečo nevieme, naučíme sa to. Je pre nás nesmierne dôležité vedieť sa na seba spoľahnúť a hrať medzi sebou fér. Nielen medzi sebou, ale aj voči klientom, ku ktorým sme veľmi otvorení. 

"Zodpovedný prístup a úprimná komunikácia sú základným stavebným prvkom našich pevných vzťahov. Vďaka nim môžeme fungovať v otvorenom a slobodnom prostredí bez zbytočných procesov alebo kontroly."

Zuzana Krajniaková, COO


        
          Adam Kovár
        

        
          –
        

        
          Software Developer
Adam Kovár
Software Developer

ZDRAVÝ ROZUM NADOVŠETKO

Nikdy sme nevyznávali zložité manažérske poučky či postupy, ale vždy sa riadili jednoduchým pravidlom. 

Sám rob to, čo očakávaš od iných.

Máme vysoko nastavenú latku v tom, čo očakávame od kolegov a to len preto, že rovnako prísni sme sami na seba. Sme vytrvalí a nastavení hľadať najlepšie možné riešenia prekračujúce očakávania klienta. Nebojíme sa prekonávať prekážky a skúšať nové cesty. Veríme, že keby sme takí neboli, nedostali by sme sa tam, kde sme dnes.

No. 1 v TELCO OBLASTI

Unikátne know-know a skúsenosti nám otvárajú cestu k jedinečným projektom

Realizujeme veľké a komplexné end-to-end projekty v oblasti operation support systems (OSS) a business support systems (BSS), napr. vytvárame riešenie, ktoré prepája telekomunikačnú sieť s CRM alebo objednávkovým systémom operátora. Využívame pri tom platformy partnerov ako Amdocs, Netcracker alebo Nokia, ktoré nasadzujeme, modifikujeme a integrujeme s existujúcimi systémami u zákazníka. Dôležité je pre nás byť zvedaví a zaujímať sa o podstatu zákazníckeho problémuPochopiť, ako presne klient funguje a aký prínos sa očakáva od vytváraného riešenia.

Vlastné produkty: Tee-pee & Balotio

Náš zakladateľ, Marek Fukas, bol dlhé roky aktívnym členom svetovej skautskej organizácie. Tá potrebovala inovatívne riešenie pre evidenciu členov a zefektívnenie rozhodovacích procesov. To bol impulz pre vytvorenie softvéru, z ktorého postupne vznikli naše prvé dva produkty. Systém Tee-pee na manažment členstva a Balotio ako nástroj na online hlasovanie. Dnes ich využívajú aj ďalšie neziskové organizácie a nám umožňujú experimentovať a skúšať najnovšie technológie, ktoré môžeme využiť aj v projektoch pre iných zákazníkov.

Hodnoty, ktoré vyznávame

Inovatívnosť

Dôvera

Otvorenosť

Odvaha

Rozvoj

Zodpovednosť


        
          Zuzana Krajniaková
        

        
          –
        

        
          COO
Zuzana Krajniaková
COO

Priateľská uvoľnená atmosféra

KOMUNIKÁCIA JE KĽÚČOM

Radi sa pri práci zasmejeme, pokecáme a snažíme sa všetko riešiť s pokojom a nadhľadom.

Je pre nás dôležité nielen to, čo robíme, ale aj ako to robíme a ako vzájomne komunikujeme.

Všetci si tykáme a nehráme sa na hierarchickú organizačnú štruktúru, pretože veríme, že otvorený a priateľský prístup k práci vytvára lepšie prostredie pre všetkých. Ktokoľvek sa môže kedykoľvek otvorene porozprávať s niekym z vedenia a vyjadriť svoje názory a myšlienky, čo prispieva k pocitu spolupatričnosti a dôvery voči sebe navzájom.


        
          Lucia Ďurovičová
        

        
          –
        

        
          HR Specialist
Lucia Ďurovičová
HR Specialist

"Chceme mať okolo seba spokojných a pozitívnych ľudí, ktorí si vážia svoju prácu a chcú byť na ňu hrdí. Žijú aktívny život a sledujú, čo sa okolo nich deje."

Marek Fukas, zakladateľ a CEO

Neobmedzená dovolenka a veľa iných benefitov

ZÁLEŽÍ NÁM NA ĽUĎOCH

Každý mesiac organizujeme firemné raňajky, na ktorých sa stretávame. Kto môže, príde do kancelárie v Bratislave, ostatní sa pripoja online. Preberáme na nich naše výsledky, predstavujeme si nových kolegov a rozprávame sa o projektoch, ktoré prebiehajú a ktoré očakávame. Vďaka tomu máme všetci prehľad o tom, čo sa vo firme deje a ako sa nám darí.

Zároveň často riešime aj otázky spojené s tým, ako sa nám pracuje, či sme spokojní alebo by sme radi niečo zmenili. Nie sú to otázky pre otázky, ani dotazníky do šuflíka. Naše vedenie naozaj zaujíma, čo si myslíme a naše návrhy sa často veľmi rýchlo realizujú.

U NÁS SA MÔŽEŠ ROZVÍJAŤ

Neriešime, či si zamestnanec, kontraktor alebo študent. Neriešime, či si senior alebo začínajúci junior. Dôležitejšie je, či sa chceš posúvať a učiť. Či ťa prekážky zablokujú alebo naopak motivujú prekonať sa. Všetci máme rovnaké možnosti a príležitosti rozvíjať sa. Všetci máme k dispozícii jeden deň v mesiaci, ktorý si môžeme vyčleniť len na vzdelávanie. Taktiež máme spracované interné školenia zamerané na aspekty TELCO sveta a pre jednotlivé technológie máme kompetenčných lídrov, ktorí sa ti môžu venovať a rozvíjať ťa ako tvoji mentori. K tomu sme nedávno naštartovali koncept odborných komunít, v ktorých si s kolegami môžeš vymieňať technologické know-how alebo diskutovať novinky.


        
          Filip Brukker
        

        
          –
        

        
          IT Tester
Filip Brukker
IT Tester

Môžeme čerpať toľko dovolenky, koľko potrebujeme

Samozrejme, vždy je dovolenka na dohode s tvojím tímom a v závislosti od aktuálnej situácie na projekte. Ak to situácia dovoľuje, môžeš si vziať voľno a neriešime koľko dní dovolenky si už v danom roku vyčerpal alebo nevyčerpal.

FLEXIBILITA A ÚSTRETOVOSŤ

Pracuj ako ti aktuálne najviac vyhovuje

Ak podávaš spoľahlivé výsledky a je to v poriadku z pohľadu klienta alebo projektu, je možné dohodnúť sa na rôznych formách spolupráce. Práca na diaľku je u nás bežná. Dokonca máme medzi sebou kolegov, ktorí pracujú zo zahraničia. Či už dlhodobo alebo krátkodobo formou tzv. workation, kedy napr. doobeda pracujú, poobede si urobia výlet, aby preskúmali okolie a večer dokončia, čo je potrebné. Flexibilita umožňuje nielen cestovať, ale kolegom s deťmi veľmi napomáha skĺbiť osobný a pracovný život. Nikto nekontroluje, koľko hodín a kedy sme odpracovali. Veríme si, že každý odpracuje toľko, koľko je potreba pre dosiahnutie žiadaných výsledkov. 

nexonera

Od začiatku roku 2024 sídlime v Bratislave v novučičkých kanceláriách vo Westend Gate Building B. Open space dopĺňajú chillout zóny, zasadačky a ďalšie priestory, ktoré sme si spoločne navrhli na mieru našim potrebám. 

nexonera czech

Okrem Bratislavy, aktívne pôsobíme aj v Prahe, kde chceme, aby vznikol tím podobný tomu na Slovensku. Chceme, aby rástol skrz zaujímavé projekty a postupne sa vyprofiloval na top partnera v OSS/BSS riešeniach. 

Našou výhodou je, že v ČR nezačíname na zelenej lúke. K existujúcim spokojným klientom postupne pribúdajú noví vďaka našim referenciám. Pre našich pražských kolegov je to príležitosť rásť spolu s firmou. Získať know-how od skúsených kolegov a zapojiť sa do budovania firmy.

Tešíme sa aj na teba!